13.1.2016

Pink Island

Matkamessut lähenee kovaa vauhtia ja minä olen duunaillut pinkin parissa. Osaston värimaailma tulee olemaan pinkki ja rainbow, varsin hemaisevat värit. Mahtavaa, kun pääsee irroittelemaan väreillä ja lopputulos voi parhaillaan olla hemaiseva.

En löytänyt oikeanlaista pinkki riisipaperivalaisinta, joten sprayjasin ne itse. Kahdella eri sävyllä ja voin kertoa, että oli aika sotkuista puuhaa. Palloja on kuitenkin 15 kpl:tta, joten se maalipöly oli vallaton. Siinä sain samalla itse maalipinnan, sekä työhuoneen joka ikinen kolo on pinkki, äääh.
Mut hienot niistä tuli ja tuskin maltan odottaa, että saadaan ne messukeskuksen kattoon.



Olen jo pitkään halunnut duunata pöydän vanhoista kuormauslavoista ja tämä projekti oli just sopiva siihen. Pinnan hionta ja eikun pinkkiä pintaan. Silleen haastava maalattava, että alapuolella olevat laudat olikin aika vaikea maalata ahtauden vuoksi. Olin ajatellut, että ne tuosta vaan sudin ja homma siinä. Kyllä se oman aikansa otti ettei jäänyt vapaapäiviä. Nyt vain jalat alle ja se on selkeästi pöytä. Tykkään myös tästä kierrätysperiaatteesta. Hyödytön vanha sai uuden elämän. Mihinkä muuten laitan pöydän messujen jälkeen? Ei ihan mun feivorit väri. Tarjouksia otetaan vastaan....



Vielä pitää duunata lattiavalaisimet. Niitä iltaehtoolla punon ja näprään. Siinä on jotenkin hauska, entisaikain fiilis. Ollaan yhes, teevee auki ja Ukko tekee duunii läppärillä ja minä punon varjostimia. Sellaista ehtoopuolen kotostelua. Niin kuin ennen vanhaan hämärän hyssyä vietettiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit jälkesi!