14.3.2016

Lemon Deco nettisivuilla uutta

Olen työstänyt Lemon Decon nettisivuja ja verkkokauppaa. Pikku hiljaa opin enemmän ja enemmän ja se toivottomuuden tunne on ohitettu miellyttäväksi haasteeksi. Itse asiassa, se on ihan hauskaa hommaa. Oman aikansa ja muutamia erehdyksiä ja paniikkia se ottaa, mutta kuka sitä on seppä syntyessään.





Olen lisännyt verkkokauppaan nyt myös uusia kuvia kodintekstiilimallistosta. Kuvattiin niitä Lahdessa ystäväni upealla studiolla. Olen suorastaan kärsinyt vanhojen kuvien puutteellisuudesta. Mutta sehän meni just niin, että sit tuli hirvee kiire ja kaikki kuvat piti saada mahdollisimman nopeasti, enkä itse ollut tyytyväinen. Se on meinaan tuo valon määrä joka vaikuttaa aika olennaisesti kuvien laatuun ja marraskuussa on pimiää kuin piip:ssä. Eikä meikeläisellä ole mitään studiotekniikkaa himassa.




Olen lisännyt uusia kuvia myös sisustuskuvagallerian puolelle ja siellä myynnissä myös Kohtaamisia niminen "taideteos." Miks lainausmerkeissä, kyllä se taidetta on. Eli vanhoihin ikkunapokiin tehty teos, jonka kuvat on tulostettu harjatulle teräkselle. Kivasti tuli kolmiulotteinen ja se on ehdottomasti yksi mun suosikki. Onks se Trash Design vai valokuvataidetta? Ehkä molempia. Mut sekin nyt verkkokaupassa myynnissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit jälkesi!