9.5.2016

Uusi mallisto

Olen saanut uusia mallikappaleita sisustustekstiilimallistooni, mutta en ole kerennyt niitä aikaisemmin kuvaamaan. Nyt sain mökillä räpsittyä muutamia fiiliskuvia. Mallistoon on tulossa lisää tyynyjä, jahka kerkeän kuvaamaan ja työstämään ajatuksia pidemmälle.




Mallisto pitää sisällään myös pöytätabletit, samassa kuosissa kuin sisustustyynyt. Suunnitteilla myös kasseja, mahdollisesti myös sisustuskankaita. Kangas/kuosimaailmahan on rajaton ja luovuus vain itsestä kiinni! Lemon Deco laajenee käsittämään muutakin kuin pelkästään vuodevaatemalliston. Uusi vuodevaatemallistokin näkee päivänvalon toivottavasti jo tulevana kesänä. Kuvat on otettu, mutta niiden jatkokäsittely ja tuotteistaminen ottaa oman aikansa.




Nämä uutukaiset on tuotettu Tallinnassa. Talvinen bisnesmiitinki alkaisi nyt nähdä päivänvaloa, näin kauan kaikki ottaa aikaa. Eikähän tässä mikään kiire ole, kanavat on nyt auki, eikun kuvaamaan ja luomaan uutta. Materiaalina näissä tuotteissa on Canvas, se on sellainen napakka, hyvin kuosissaan pysyvä kangas. Hintaa ei tuotteilla vielä ole, eikä niitä vielä ole markkinoilla.




Tuotteet tulee myyntiin verkkokauppaani, kunhan kokonaisuus on valmis. Toivottavasti lähiaikoina niitä voisi ostaa myös jälleenmyyjiltä. Siinä olisi tavoitetta kerrakseen. Mallisto siis laajenee muutamaan vaihtoehtoon, ja yrittäisin saada aikaiseksi monipuolisen, värikkään ja erilaisen malliston. Mitä mieltä olette? Arvostan palautetta, kiitos kaunis.



2 kommenttia:

  1. Kakkoskuosi ylhäältä on mun suosikki (en uskaltanut nimetä kasvia, kun en ollu varma, mikä se on..). Ja orvokeista tykkään kans. Vaikka väri on tosi voimakas (mulle siis), niin ei oo yhtään liikaa, koska on niin todellinen. Eli kaikki se, mitä voi löytää luonnosta, puhuttelee mua.

    "Virkattu" kuosi, missä on pelkkää poikkiraitaa on mun silmään kivempi kuin viimeinen, jossa on myös ruutuja. Mutta siitä tuli mieleen sellanen räsymatoista tehty rento säkkituoli.

    Luomut on mun juttu kaikkine väreineen. Mutta muuten olen niin tylsä täti Ruskea ja Täti beige, että kirkkaat värit ihan väreinä on sellasia, joita en osaa itse käyttää.

    Ei mahtanu nyt olla tästä mielipiteestä mitään apuja, mutta ihanaa, että sulla hommat etenee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liljasta makrokuva. Haisuu pahalle mutta näyttää hyvälle :) Luonto on mun innoittaja, ei pelkästään värit vaan muodot myös.

      Mielipide/kommentti on todella tärkeä, kiitos tuhannesti.

      Poista

Kiva kun jätit jälkesi!