6.10.2014

Sisustusputiikki

Tästä on taas tovi, kun tänne olen postaillut. Mua niin harmittaa, että suunnittelemistani kohteista ei ole kunnon kuvia. Olin niin ajatellut, että tänne kerään kaikki kivat, mut ei se näköjään mene niin kuin strömsöössä.




Mut hei, kävin lauantaina tutustumassa minulle uuteen sisustusputiikkiin erottajan kulmassa. Granit on täynnä kaikkea kivaa ja erityisesti valaisimet kohtasivat sieluani. Kaikkea kivaa talo täys ja jos olisi tilaa ja tarvetta, niin kyllä mukaan olisi lähtenyt yhtä sun toista. Kannattaa käydä kurkkaamassa. Huomasin tuossa, kun yritin linkittää tätä erottajan liikettä tänne, että myös forumissa on ko. liike.



2 kommenttia:

  1. Granit (jossa jopa minä maalainen oon käynyt ;)) on kyllä kiva.
    JOS olis kotona paljon tilaa, niin kyllähän sieltä tosiaan kaikenlaista ois kiva kiikuttaa mukaan.

    Tavallaan lohduttavaa, ettei muillakaan mee kaikki niinkuin siellä kuuluisassa saaressa. Musta tuntuu, että mulla ei mee just nyt mikään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erityisesti noi lamput sytytti. Hitto, pitää hommata se uusi asunto, niin pääsee ostaa.

      Ainahan se ei mene niin kuin on käsikirjoittanut ;)

      Poista

Kiva kun jätit jälkesi!